perjantaina, lokakuuta 21, 2005

Onnellinen blogiosakkeiden omistaja kertoo

Kuva: CCArt.com
Mediaopettaja omistaa todellakin meitä. Tässä ovat Mediaopettajan osakkeet.

Onnellinen osakkeenomistaja kertoo itse bloginsa kommenttiosastolla:

"Kapitalismia parhaimmillaan. Ite en jaksanut niitä sääntöjä koskaan lukea, mutta ostaminen on helppoa. Kun olin rekisteröitynyt niin joku amerikkalainen(?)taho antoi osakeannin myös mulle ja ne osakkeet nousi huippulukuihin ja sitten tapahtui jotain ja olin 200 000 dollaria rikkaampi!!(siis näin selvillä olen asioista) Ostin omaa blogiani ja näin senkin arvo nousi nopeasti. Kuittasin siitäkin voittoa kun möin. Sitten tajusin, että voin ostaa kaikki lukemani blogit itselleni melkein kokonaan. Ja sitä sitte aloin tekemään ja se tuo outoa tyydytystä ;)
Jäljelläolevilla rahoillani ostan vielä monta suomalaista blogia."

Ja minä kun luulin, että maailmassa on vain yksi mies, joka omistaa minut.

Niille, jotka eivät vielä tunne blogiosakekauppaa, kerrottakoon, että kauppaa käydään leikkirahalla, kuten blogiosakeblogi kertoo pikkulaatikossa ja minäkin aikaisemmassa kirjoituksessa tästä samasta aiheesta.

2 kommenttia:

  1. Monet muut omistavat enemmän kuten Kuuluttaja ja Kuraattori. Minä vaan pidin siitä eniten melua ;)

    VastaaPoista
  2. Se oli hyvä. Muuten emme me muut tietäisi asiasta mitään.

    VastaaPoista